Om mig

Mitt foto
Stolt laktoovo-vegetarian, fantasy-nörd och högkänslig hårdrockare. Högaktar Legend of Zelda och tror att fin- och fulkultur är en myt, det finns bara kultur.

torsdag, oktober 18, 2007

Duktig vecka...

...kallade min mormor den här veckan för.Hon har helt rätt. Jag har jobbat på. I måndags vikarierade jag på ena jobbet förutom ordinarie arbetstid. På tisdagen var det lägenhetsinspektion i min bostadsrätt. Jag klarade den så jag behöver inte leva på gatan (de kollar så inget skadar fastigheten). På onsdagen var det tungt. Det började med att jag fick jobba själv för att min kollega var sjuk. det var en tung dag och jag fick ta fram mindre smickrande sidor av mig själv men allt som skulle göras blev gjort. Jag var helt dränerad och när jag skulle åka hem var bussen inställd och jag fick därför åka direkt til lstan för att hjälpa til lmed den sista saken jag gör för min förenings räkning.

Idag och imorgon belönas jag för mitt slit. Idag åt jag lunch i mycket trevligt sällskap och imorgon blir det konsert med Appocalyptica och middag med mina (alv)vänner. Kan ju tyvärr inte ta med er allihop så ni får titta på Youtube-länkar.


Inga kommentarer: