Om mig

Mitt foto
Stolt laktoovo-vegetarian, fantasy-nörd och högkänslig hårdrockare. Högaktar Legend of Zelda och tror att fin- och fulkultur är en myt, det finns bara kultur.

söndag, juli 01, 2007

Love while the night still hides the withering dawn...

Åker norrut några dagar nu. Ser fram emot det nu när de mörkaste molnen blåst bort. Vad framtiden har i sitt sköte får vi se. Jag kommer inte att pressa fram någonting. Nu låter vi chi flöda och vi ser vart den bär oss.

Av respekt får ni leva med det kryptiska. Min blogg är personlig men vissa saker måste stanna i mitt liv utanför bloggosfären.

Ger er dock en sång som passar stämningen. En av de underbaraste musikupplevelser jag fått på sistone. Min husgud Tuomas Holopainen i Nightwish har skrivit filmmusik-"While your lips are still red" och basisten Marco Hietala sjunger på ett sätt jag inte trodde han var kapabel till. Man kan med fördel blunda när man lyssnar. Dagens rubrik kommer från refrängen.

1 kommentar:

Anonym sa...

det blir bäst det som inte pressas fram. och mest hållbart. hoppas du kommer fram till något bra för dej. må gott! kram