Om mig

Mitt foto
Stolt laktoovo-vegetarian, fantasy-nörd och högkänslig hårdrockare. Högaktar Legend of Zelda och tror att fin- och fulkultur är en myt, det finns bara kultur.

söndag, februari 18, 2007

Frihetens dag



Idag blev en bättre dag för mig än jag trodde. Jobbet var förlösande. Dels så bytte jag och min kollega pass så jag fick en helledig helg till=) Hurra *pussar och tackar* och så hade vi ett konstruktivt samtal om saker som jag haft en känsla av. Det var skönt att veta att jag inte är ensam. Har överhuvudtaget känsla att saker och ting kommer lösa sig.

Imorgon hittar ni mig på info-träff på det
osexiga men användbara skatteverket. Tror ytterligare saker i mitt liv kommer krulla ur sig efter det.

Och så dagens grattis: Orvar Säfström, Filmkrönikans bäste programledare och den enda filmrecensent jag lyssnar på, uppnår idag en hobbits myndighetsålder, dvs 33. Grattis Orvar och tack för de asgarv du gett mig när jag hört dig framföra "Edelweiss" i full nunnedräkt!

Bilden från svt.se

Inga kommentarer: