Om mig

Mitt foto
Stolt laktoovo-vegetarian, fantasy-nörd och högkänslig hårdrockare. Högaktar Legend of Zelda och tror att fin- och fulkultur är en myt, det finns bara kultur.

måndag, januari 15, 2007

Böcker

Jag är inte bara musikdåre, jag gillar böcker också. Här kommer därför en lista om böcker. tack till Anna för den.


När skaffade du ditt första bibliotekskort?
oj, det var redan i lågstadiet. Minns att jag tyckte det var ganska tufft.


När kramade du en bibliotekarie senast?
Det har jag aldrig gjort.


Vad sa du senast till en bibliotekarie?
"Tack så mycket" alt. "Hejdå"

När var du på bibliotek senast?
1,5 vecka sedan


Vilka bibliotek har du varit på i år?
Jakobsberg



Hur mycket böter har du fått som högst?
Någon hundring som jag än idag är övertygad om var felaktig

Vilka låneböcker har du hemma nu?
Komplett färg, Roomservice, En komplett illustrerad handbok i feng shui och The two towers.

Hur många lånekort har du?
2


Längsta tid du struntat i att lämna tillbaka en bok?
Har aldrig gjort det medvetet men den har kommit bort.


Älsklingsbibliotek?
Lidingö Stadsbibliotek och Universitetets biologbibliotek.

Älsklingsbok att låna om?
Jadu, "Alverfolket" har blivit omlånade ett par gånger minst. Annars Feng Shui för svenska hem.

Inga kommentarer: