Om mig

Mitt foto
Stolt laktoovo-vegetarian, fantasy-nörd och högkänslig hårdrockare. Högaktar Legend of Zelda och tror att fin- och fulkultur är en myt, det finns bara kultur.

fredag, september 15, 2006

Inför konsert

-Öronproppar inköpta
-Kamerans baterier på laddning
-Biljetten hänger på kylskåpet

Så jag är redo för morgondagens LORDI-konsert. Ska bli så kul! Var åt skogen för länge sedan jag var på konsert. Finns ju få bättre sätt att göra vardagen roligare. Få sig lite nya intryck och traska runt i full metal-mundering och ändå känna sig helt normal=D

9 kommentarer:

Anonym sa...

naaahh! tell me, var konserten bra? har sett lordi en gång förut, då som förband till nightwish för ett par år sedan. de hade inte så mkt pyroteknik , men det har de tydligen nu... så nyfiken! =) haft en bra helg annars? kram

Anonym sa...

Hej!
Kul blogg du har! Såg att du är lakto-ovo-vegetarian. På min blogg www.medveten.nu finns det massor av goda recept. Jag kan varm rekommendera våra vegetariska hamburgare!

Ha det bra!

Anonym sa...

Inte skoj när datorer flippar ur... Hmm...
Känns gott att höra att du lever iaf! Hoppas konserten blir till belåtenhet! Puss å kram

Anonym sa...

Neeej, men inte Lordi, väl? Nåja.. vad tyckte du om dem?
Hälsningar Knasiga mamman

Anonym sa...

Är det kul att mygla på portalen

Anonym sa...

Min dotter på 10 år är ett stort fan av både Lordi och Rammstein.
Christina

Writers Edge sa...

Det är bra!
Fortsätt med konsertittandet.

Anonym sa...

GOD JUL
kramar// Milo

Anonym sa...

Oh! Välkommen!!! Det var inte igår! =) Härligt att se dig online igen!
*kramar om*