Om mig

Mitt foto
Stolt laktoovo-vegetarian, fantasy-nörd och högkänslig hårdrockare. Högaktar Legend of Zelda och tror att fin- och fulkultur är en myt, det finns bara kultur.

torsdag, juli 13, 2006

What difference a dye makes...

Har färgat håret idag så nu är jag "back in black". Trivs mycket bättre i svart hår.

Funderade på en sak när jag slabbade med färgen. LUSH har gett oss schampo, massageolja och deodorant i fast form, Maybelline har gett oss ögonskugga och rouge i mouseeform. Vem ska bli först med hårfärg i mousseform? jag skulle iaf köpa det. Tänk så mycket enklare att slippa rinn och gegg.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det finns faktiskt hårmousse som färgar, men tyvärr håller det bara ett par veckor. Jag skulle vilja ha mousse som gav ljusa slingor, det vore underbart!

Anonym sa...

svart är överlägset snyggast!