Om mig

Mitt foto
Stolt laktoovo-vegetarian, fantasy-nörd och högkänslig hårdrockare. Högaktar Legend of Zelda och tror att fin- och fulkultur är en myt, det finns bara kultur.

onsdag, januari 11, 2006

We're out of this world until the end

Möte med föreningen idag. Hade förberett mig för ett mindre inbördeskrig eller åtminstone vässade högafflar men medlemmarna var mycket sansade och konstruktiva i sina synpunkter. Det kändes oerhört bra eftersom jag var ganska nedslagen på väg dit men som sagt, jag väntade mig att få på pälsen rejält och vice ordförande meddelade att hon inte inte kunde komma innan:( Synd, hon kan pigga upp vilken sunk-sällskap som helst och hade behövt hennes stöd trodde jag men det visade sig att det gick bra.

*Dagens titel från "At the end of the rainbow" (Mück/Dronjak/Cans)

Inga kommentarer: