Om mig

Mitt foto
Stolt laktoovo-vegetarian, fantasy-nörd och högkänslig hårdrockare. Högaktar Legend of Zelda och tror att fin- och fulkultur är en myt, det finns bara kultur.

tisdag, september 27, 2005

There is no stranger among us

Milo, den raringen, har utmanat mig att svarat på dessa frågor:

3 saker som jag gillar:
Musik (speciellt metal)
mina vänner
Kärleken

3 saker som jag tycker illa om och som skrämmer mig:
Intolerans och trångsynthet
Terrorism
Sjukdomar som förändrar personligheten

3 viktiga saker i mitt rum:
Min dator
Min skinnfåtölj
mitt matbord

3 slumpvis valda fakta om mig:
Kryddnörd
Tatuerad
Har grymt minne för sångtexter

3 saker jag vill göra innan jag dör:
Nå min målvikt
Se Japan
Stå på scen och sjunga metal

3 saker som jag kan göra:
Laga mat
Inreda
Stötta mina vänner

3 saker jag inte kan göra:
Cykla
Spela instrument
Använda korkskruv

3 saker som jag säger mest:
Det är inte mitt fel
Det karpar till sig
ja

3 kändisförälskelser:
Kim i Arvingarna*som ung*
Oscar Dronjak Hammerfall
Viggo Mortensen

3 stycken som jag tror kan svara på dessa frågor:
The Witch
Jennika
Carra-bakom tangentbordet




Inga kommentarer: