Om mig

Mitt foto
Stolt laktoovo-vegetarian, fantasy-nörd och högkänslig hårdrockare. Högaktar Legend of Zelda och tror att fin- och fulkultur är en myt, det finns bara kultur.

lördag, juli 25, 2009

Music of the night

Tack vare min vapensyster så har jag nu äntligen fått in musik i sovrummet. Så nu är jag bara en skarvsladd ifrån att kunna använda musik som väckarklocka. Jag tror och hoppas att det kommer att göra morgnarna lite bättre-och kvällarna lite mysigare. Fast har det mysigt nu med-te och tända ljus. Lucifer busar runt med sin gula boll och Ozzy har tagit min säng i besittning.

Det gick helt okej att jobba natt men naturligtvis är det tröttande. Har varit seg idag men det kommer bli imorgon. Nu kan jag dessuom fundera på vad jag ska göra med mitt köksfönster eftersom stereon är borta därifrån.

Inga kommentarer: