Om mig

Mitt foto
Stolt laktoovo-vegetarian, fantasy-nörd och högkänslig hårdrockare. Högaktar Legend of Zelda och tror att fin- och fulkultur är en myt, det finns bara kultur.

tisdag, juli 21, 2009

Bättring

Det börjar kännas som om hormoner och virus går ur kroppen. Tror de två i kombination är skälet till att jag känt mig ur gängorna. Arbetsdagen idag gick riktigt bra-vilket känns mycket skönt. Nu börjar dessutom alla trevliga kollegor komma tillbaka från semestern-vilket känns skönt för då går dn goda spiralen ännu mera uppåt.

Hade dessutom flyt idag när jag handlade idag. Har varit sugen på Liptons Blue Fruit ett par dagar nu (har det på jobbet men det blir inte lika gott när man mikrar vattnet) och på Hemköp där jag bor sålde de det i lösvikt för fem kronor per påse. Köpte en och en påse "Persian Earl Grey". Nu har jag belagt mig själv med te-köpstopp. Burkarna är slut.

Läste att Hultsfred ligger risigt till. Mycket trist att höra men ingenting i världen varar för evigt. Kan mycket väl förstå dem som väljer stadsfestivaler framför Hultsfred. Jag tror också att deras utbud är lite spretigt-jag har inte satt mig in tokmycket i alla festivaler men det känns som att så gott som alla andra festivaler har sin egen profil. Tror det hjälper i längden.

1 kommentar:

Frida M sa...

Persian earl grey är en av mina favoriter! och visst vore det trist om Hultsfred gick i graven, det är så mycket nostalgi!