Om mig

Mitt foto
Stolt laktoovo-vegetarian, fantasy-nörd och högkänslig hårdrockare. Högaktar Legend of Zelda och tror att fin- och fulkultur är en myt, det finns bara kultur.

torsdag, juni 04, 2009

I denna kalla sommartid

Egentligen inte jättemycket att skriva. Är trött men tillfreds på ett skönt sätt-fick mitt jobbschema för sommaren idag och det kommer bli mycket bättre än förra håret. Har en del ledigt (så gott som alla helger i juli) och tror inte att jag kommer bli lika sliten i år. Känns så himla skönt. Och insåg att det är en veckas jobb kvar innan jag går på semester. Lämnade dessutom in mina svarta stuprör för blixtlåsbyte-och de hinner bli klara innan Falun:D Hoppas på bättre då än det som är nu.

Nu ska jag krypa ner i sängen-medan jag sover kan ni kolla in Hammerfalls gästblogg i festivalbloggen.

3 kommentarer:

Therése sa...

aw! Tack så mycket! Förresten ska du hit till Falun? Vad händer här? :P

Therése sa...

Nu ligger en KISSinspirerad nageltutorial uppe på bloggen! Vet inte hur användbar den är, men lite inspiration kanske du får iallafall ;)

Heyli sa...

tack för tipsen, ska kolla in dom :)

hoppas du får de skitbra i falun, antar att de är sabaton och de du ska på! önskar såå att jag kunde åka också men alla är så tråkiga och ska gå på stadsfest här i stan..