Om mig

Mitt foto
Stolt laktoovo-vegetarian, fantasy-nörd och högkänslig hårdrockare. Högaktar Legend of Zelda och tror att fin- och fulkultur är en myt, det finns bara kultur.

tisdag, juni 02, 2009

Here they go again

Idag är det 2:a juni. För oss hårdrockare är detta en viktig dag eftersom Sweden Rock Festival börjar imorgon-och det är hårdrocks-Sveriges stora högtid. Jag kommer inte vara där i år heller (hade grymt gärna varit på Heaven&Hells spelning dock. Dio ftw!) Hade inte skriva alla fellow metalheads som ska dit en grym vecka och hoppas att det ä som legenden säger, att solen alltid skiner över Norje

1 kommentar:

Wånkan sa...

Det känns lite konstigt att man inte ska dit i år.... men jag får sikta på nästa år istället. Det blir hojträff på Gotland för min del, far iväg på lördag.