Om mig

Mitt foto
Stolt laktoovo-vegetarian, fantasy-nörd och högkänslig hårdrockare. Högaktar Legend of Zelda och tror att fin- och fulkultur är en myt, det finns bara kultur.

tisdag, november 18, 2008

November

Har varit seg och handlingsförlamad pga vädret och tjurig i bloggen. Så nu får det räcka md gnissel och gnäll i denna blogg. Jag jobbar fortfarande på att fokusera på det positiva och det krävs extra fokus nu när det är veckan före lön, seg-väder och jobbmöte imorgon. Lyssnade på Nightwish "Dark Passion Play" för första gången på länge idag och det värmde hårdrockarsjälen. Minns hur jag mådde så här års förra året och det hjälpte att tänka på att jag tagit mig igenom det.

1 kommentar:

Anonym sa...

Slirade in på din blogg av en ren slump och gillade den. Så jag lade till dig i länklistan, hoppas det är ok? Jag blir så glad när jag hittar andra hårdrocksälskare i bloggvärlden.