Om mig

Mitt foto
Stolt laktoovo-vegetarian, fantasy-nörd och högkänslig hårdrockare. Högaktar Legend of Zelda och tror att fin- och fulkultur är en myt, det finns bara kultur.

torsdag, november 20, 2008

Hit the Heart

Den långa väntan är över-Savage Hearts nya EP "Hit the heart" ligger ute på deras hemsida. Har följt gruppens utveckling i flera år nu, och måste säga att både sångaren Marty Scars och gitarristen Dedd har lyft sig till nya nivåer. Det är första EP:n med nye trumslagaren och han axlar Peter Crows mantel alldeles utmärkt om ni frågar mig. Det känns oerhört skönt att bandet är på G igen!

För er som inte kan nöja er med att lyssna utan vill se bandet också så lägger jag ut ett Youtube-klipp från Rockhimlen i Helsingborg.
Stay Savage!


3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har faktiskt missat den här gruppen. Måste lyssna lite. Jag sitter rätt hårt fast i Judas Priests "Defenders of the faith" just nu. Får så mycket härliga flashbacks.

Hannele på Hisingen sa...

Tack för fredagsmusiken.

Anonym sa...

Inte riktigt mitt stuk...

svar: ja ögonfärg förändras ju mkt efter ögonskugga, fast jag vill ju ha mina så blå som möjligt, kanske därför jag inte kör guld så ofta :)