Om mig

Mitt foto
Stolt laktoovo-vegetarian, fantasy-nörd och högkänslig hårdrockare. Högaktar Legend of Zelda och tror att fin- och fulkultur är en myt, det finns bara kultur.

onsdag, november 28, 2012

Inför Julkalendern


Nu på söndag är det redan första advent. Dags för advenstkalendrar. Jag kommer dock inte att använda någon chokladkalender (jag är inget fan av chokladen i dem, varken god, ekologisk eller fairtrade) utan istället kommer jag att hänga med i Liies adventskalender. Hon har skaffat flera spännande sponsorer. Jag är nyfiken på flera av dem, dels Alpachu, som gör ekologiska strumpor i alpacka-ull, ambiness home och naturligtvis Liies egna drops of light.

Först ut i vinstpotten är 500 kr presentkort på Ikea. Det vore inte fel. Jag är med. Nu börjar tävlandet. Vill du vara med går du in här, senast 30:e november. Lycka till:)


Inga kommentarer: