Om mig

Mitt foto
Stolt laktoovo-vegetarian, fantasy-nörd och högkänslig hårdrockare. Högaktar Legend of Zelda och tror att fin- och fulkultur är en myt, det finns bara kultur.

måndag, juli 16, 2012

Elvish medicine 2012

De tuffa veckorna har satt sina spår. Det tar lite tid att rensa huvudet från jobb-tankar och ställa om till ledighet och att få vara sin egen men det får ta den tiden. Något jag är mycket tacksam för är att jag har riktiga vänner som trots mina oregelbundna arbetstider och att jag inte är den bästa på att höra av mig, inte glömt mig utan tvärtom kommer ihåg och bjuder in mig.

Denna veckan bjuder på två saker som jag ser fram emot-30årsfest för Alvfursten och en balkonginvigningsfest. Två väldigt olika fester men båda kommer att bjuda på precis de energier jag behöver. Det lär bli en hel del power metal på 30-årsfesten-Alvfursten och jag är dess stora förkämpar i bekantskretsen. Balkonginvigningen går mer i kreativitetens, vegomatlagning och fantasyns tecken. Hoppas att värdinnans vackra Blomman för dagen öppnar sina klockor för oss.

2 kommentarer:

Månstråle sa...

Låter som du har väldigt roliga saker framför dig...:)
Njut av livet och ledigheten...:)

CrimsonAnna sa...

@Månstråle-det ska jag göra:)