Om mig

Mitt foto
Stolt laktoovo-vegetarian, fantasy-nörd och högkänslig hårdrockare. Högaktar Legend of Zelda och tror att fin- och fulkultur är en myt, det finns bara kultur.

måndag, maj 21, 2012

Kikar in i kammebornia

Har hittat en ny blogg att läsa, och jag är också hedrad att ha henne som läsare. Queen of Kammebornia heter bloggen, och den är underbar. Vi har något gemensamt, drottningen och jag, och det är tanken att skapa ett eget rike i vårt hem. Vackrast av allt är känslan av acceptans. Alla känslor får finnas där. Det är en skön känsla.

Hon tar sig också tid, mitt i sin egen sorg, att gå in här och skriva stöttande kommentarer på mina inlägg.

4 kommentarer:

Queen of Kammebornia sa...

Tack Anna!!! Jag sänder mod och styrka till dig, fast jag känner att du redan har det :) Jag gillar också Whitesnake btw :)

CrimsonAnna sa...

Tack så mycket:) Whitesnake och Star Wars-god smak:)

Queen of Kammebornia sa...

Tack :) du skriver så fina saker till mig, jag blir verkligen glad ska du veta!

CrimsonAnna sa...

@Queen: Det gläder mig att mina kommentarer sprider lite positiv energi.