Om mig

Mitt foto
Stolt laktoovo-vegetarian, fantasy-nörd och högkänslig hårdrockare. Högaktar Legend of Zelda och tror att fin- och fulkultur är en myt, det finns bara kultur.

onsdag, maj 16, 2012

16/5-glädjens och sorgens datum

Denna dags datum kommer alltid att vara kluvet för mig. Det är som det står i rubriken-glädje och sorg. Jag ställer mig och hurrar för att en av mina absoluta favoritsångare, Tony Kakko, fyller 37 år idag. Hoppas att han blir ordentligt firad.



Stackars Tony fick den sämsta 35-årsdag man kan få ur ett hårdrocksperspektiv. Det är 2 år sedan Dio Somnade in. Att aldrig ha fått se honom live är mitt livs musikaliska sorg. Läs Metalbibliotekariernas fina inlägg under-det visar nästan allt som är fint med hårdrocken.
Metallbibliotekarierna: Två år av saknad

Inga kommentarer: