Om mig

Mitt foto
Stolt laktoovo-vegetarian, fantasy-nörd och högkänslig hårdrockare. Högaktar Legend of Zelda och tror att fin- och fulkultur är en myt, det finns bara kultur.

söndag, februari 06, 2011

Crashcourse in Uriah Heep

Har haft en lite rörig vecka, trött på morgnarna, lyckades halka två gånger på fredagen och har dessutom haft funderingar kring mina vänskapsrelationer. Ur dessa funderingar och markeringar tror jag att det kommer att komma mycket gott.

Efter en vecka som denna så förstår ni ju att jag behövde koppla av och ladda batterierna. Som en skänk från ovan så bjöd Do Glatem in mig på ett Uriah Heep-maraton. Lady Glatem var på resa så han passade på. Jag kan ingenting om Uriah Heep men de två andra deltagarna var stora fans och lärde mig allt de kunde. Det är definitivt ett band jag kan uppskatta så jag bjuder här på två favoriter. Det var också underbart att bli bortbjuden och bara sitta och ta en öl och prata-all heder åt stora välplanerade fester men det viktigaste är ju att bjuda in med hjärtat först. Det lyckas Do Glatem (och naturligtvis Lady Glatem också) med. Jag skickade ett sms och tackade för en kväll jag behövde.



Inga kommentarer: