Om mig

Mitt foto
Stolt laktoovo-vegetarian, fantasy-nörd och högkänslig hårdrockare. Högaktar Legend of Zelda och tror att fin- och fulkultur är en myt, det finns bara kultur.

torsdag, februari 11, 2010

Halvsnuvig hårdrockare

Det har varit mycket nu. Har jobbat och farit runt hit och dit. Har inte direkt skött om mig själv och det i kombination med det mildare vintervädret (jag+väderomslag=förkylning) har lett till att jag är halvsnuvig och trött (ser tydligen lite sjuk ut enligt min kollega). Hade en riktigt skräpdag igår (var dock så trött att jag inte orkade skriva om den) men idag gav arbetsdagen mig positiv energi. Bokade av spinningen och har dragit mig en ordentlig huskur mot snuvan och kommer tända aromalampan med eukalyptus och lavendel och sova med huvudet högt. Ska vara lite snällare mot mig själv också. Har gott stöd av vänner och Ravenlord. Och buskatterna förstås. Ozzy ligger just nu och spinner i mitt knä och ger mig en lektion i att ta det lugnt här och nu.

1 kommentar:

Wånkan sa...

Kände mig täppt i näsan när jag vaknade imorse men hoppas att det är ngt snabbt övergående.

Krya på dig!