Om mig

Mitt foto
Stolt laktoovo-vegetarian, fantasy-nörd och högkänslig hårdrockare. Högaktar Legend of Zelda och tror att fin- och fulkultur är en myt, det finns bara kultur.

måndag, december 07, 2009

Tummar och tår hålls

Jag börjar med att länka till en liten film från när jag var i Kista Galleria förrförra veckan.

I övrigt har det inte hämt så mycket så jag drar veckans måndags-metal. Det är nämligen inte jag som valt den utan en av mina trognaste läsare, Sandra. Hon har nämligen åkt in på BB idag för att föda sitt andra barn. Jag skrev att hon fick välja måndags-metal idag och hennes svar blev "något glatt och ösigt med Iron Maiden". Håller tummarna för hela familjen (pappa och storasyster med) och bjuder på "The wicker man"

1 kommentar:

Sandra sa...

Bockar och bugar. En klockren låt!