Om mig

Mitt foto
Stolt laktoovo-vegetarian, fantasy-nörd och högkänslig hårdrockare. Högaktar Legend of Zelda och tror att fin- och fulkultur är en myt, det finns bara kultur.

onsdag, december 23, 2009

*Pustar ut*


Kan meddela att det står bra till med mormor. Det var inte så illa som vi trodde. Var dock på fötterna hela dagen igår men det enda julklappsärendet nu är att slå in dem.Tänker i år ta inspiration av inslagningen jag gjorde till mina alv-vänners bröllop. Det här kommer bli bra-jag är just nu trött, halvsnuvig och lägenheten ser ut som kriget men jag kan sova, det finns Kan Jang, Sinova och massor av huskurer och lägenheten kan städas. Känns så skönt att mormor är okej.
Jag bjuder på en fin och lite annorlunda julsång-"Det lyser en stjärna" med Arvingarna-för nu på julen är det ju tanken att vi ska försonas med varandra.

2 kommentarer:

Frida M sa...

Skönt att din mormor mår bra! God jul och tack för det här året och alla vänliga, roliga och gulliga kommentarer du lämnat i min blogg.

Chief Rebel Angel sa...

Härligt att höra att dte gick fint med mormor - och GOD JUL på dig!