Om mig

Mitt foto
Stolt laktoovo-vegetarian, fantasy-nörd och högkänslig hårdrockare. Högaktar Legend of Zelda och tror att fin- och fulkultur är en myt, det finns bara kultur.

måndag, november 02, 2009

Need a Phoenix

Har varit låg idag. Tung arbetsdag som slet på psyket. Egentligen skulle jag ha varit på Harry B James ikväll och lyssnat på Burning Darkness men spelningen har blivit framflyttad till slutet av månaden. Känns bra för jag är trött och vissen och hade inte gett bandet en rättvis chans. Är dessutom definitionen på överkänslig så ni kan ju tänka er. Hoppas dock att en god natts sömn ska göra susen. Har ju dessutom en fin Ravenlord som kan sprida positiv energi via sms.

Veckans måndagsmetal är vald eftersom Jens Johansson, keyboardist, fyller år idag och för att jag hoppas att jag kan resa mig som en fågel fenix.

2 kommentarer:

Clara sa...

Sv: Jag brukar just varva mellan Tokyo, Madras, New Dehli och svart! :D

Mr.MASA sa...

Svar: Ja, Full Force hette det med Elmgren och Johansson och han från Cloudscape.
Tror fortfarande de ska göra det dock... vore konstigt om de bara lede ner för att Rosén tagit platsen som basist i RR. Jag hoppas att han inte blir blåst av Tolkki bara...