Om mig

Mitt foto
Stolt laktoovo-vegetarian, fantasy-nörd och högkänslig hårdrockare. Högaktar Legend of Zelda och tror att fin- och fulkultur är en myt, det finns bara kultur.

lördag, juli 18, 2009

Grattis Vackra Buskatt

Idag har jag tre skäl att hurra. Fruntimmersveckan börjar (Grattis alla trevliga Fredrik), en helvetisk jobbvecka är över (kombon första veckan efter semester, PMS och förkylning är inte att leka med-och idag fyller Lucifer fyra år. Så glad att jag har den kissen även när han busar runt med Ozzy på morgonen och jag, som är ljudkänslig på morgonen, muttrar. Kan också meddela att båda kissarna mår bra och firade födelsedagen med lite extra lyxig kattmat-med kyckling. Det är bara det och fisk som smakar mina katter.

1 kommentar:

Mr.MASA sa...

Svar: Sonata är helt klart värda att se! Dom är riktigt bra live (oavsett vad vissa recensenter tycker :-P). Såg dom i november och det ska bli skoj att se dom igen i december :-D