Om mig

Mitt foto
Stolt laktoovo-vegetarian, fantasy-nörd och högkänslig hårdrockare. Högaktar Legend of Zelda och tror att fin- och fulkultur är en myt, det finns bara kultur.

måndag, september 01, 2008

Det börjar bli komiskt...

Knappt hinner jag kommentera expressen kommentar till "Team Cans" så skriver de en artikel till. Nu börjar det bli riktigt festligt på tragikomiskt kvällstidnings-manér. "Team får stå åt sidan för Hammerfall!" Ja, oh vad konstigt;-) Kära kvällstidningar, jag riktigt ser hur Joacim Cans traksar omkring i Göteborg med pannan i djupa veck "Jag har en kul grej jag gjort sedan i våras-sedan har jag bandet jag sjungit på heltid med i över tio år som är mitt levebröd och också kul-vilket ska jag välja? Oj oj oj, vad svårt det blev....";)

Jag tror alla med en IQ över en trattkantarell förstår hans val. Fortsätter den här "följetongen" finns nog risken att jag sitter och skrattar högt vid laptopen

4 kommentarer:

Gbgmamman sa...

Jag vill ju tro att jag har ett högre IQ än en trattkantarell, så jag förstår hans val. Hahaha. Det ä j direkt löjligt om man inte förstår hans val tycker jag.

Anonym sa...

Ha ha du srkiver så underbart! Håller helt klart med dig, fattar man inte hans val så är man mer korkad än en trattkantarell, då är man på kokosnötsnivå ha ha ;)

Anonym sa...

haha! IQ som en trattkantarell! dagens garv, tack så mycket! =D

Anonym sa...

Hammerfall blev till Håravfall i samma ögonblick när Cans tog till med allsång på Skansen. Jag tvivlar inte på en sekund,att en trattkantarell slår Jocke i schack med två drag,utrustad med ögonbindel och öronproppar,de senarenämnda i fall Cans får för sig att sjunga.Cans hårdrockhjärta slutade slå länge sen.Amen.Tack för ordet,må metallen vara med dig.