Om mig

Mitt foto
Stolt laktoovo-vegetarian, fantasy-nörd och högkänslig hårdrockare. Högaktar Legend of Zelda och tror att fin- och fulkultur är en myt, det finns bara kultur.

onsdag, januari 23, 2008

So I say farewell

Mycket tråkigt att höra att Heath Ledger somnat in. Han var en av mina favorit-skådespelare. Inte minst för att jag och min kompis upptäckte honom innan han fick sitt stora genombrott. Vila i frid, Heath. Du förlorade slaget mot demonerna. Jag kämpar vidare med mina.

Jag är på väg in i väggen tror och har därför tankarna på annat håll. Jag tar också time-out från tjejsnack men återvänder när slaget är över.

*Dagens rubrik kommer från Hammerfalls låt "Always will be" (O. Dronjak, Renegade, 2000)

4 kommentarer:

Anonym sa...

tyckte oxå det var tråkigt att han dog.. men det är det ju när vem som helst dör.. fast bara för att han var skådespelare är det som om man "kände" honom på nåt sätt, skumt att förklara, men du kanske förstår?

kämpa på med demonerna, ingen idé att sluta förrän slaget är vunnet. du har många på din sida! =) heja heja!

Anonym sa...

omkring tionde juli! =)

Prettomorsan sa...

Ja, det är inte skoj... att gå till jobbet sjuk. Men jag är ändå inte såpass sjuk att jag är däckad, ännu.. vi får väl se, senast jag blev förkyld blev jag juh tokdålig och var sjuk i tre veckor. :P Hoppas jag håller mig på benen de här två dagarna, har en hel del att göra på jobbet!

Prettomorsan sa...

Oj, vad är det för hudcreme då? :) Jag använder alltid någon Body Butter från Body Shop men just nu använder jag en Body Butter från ett annat märke, och den är inte riktigt lika bra.