Om mig

Mitt foto
Stolt laktoovo-vegetarian, fantasy-nörd och högkänslig hårdrockare. Högaktar Legend of Zelda och tror att fin- och fulkultur är en myt, det finns bara kultur.

söndag, januari 20, 2008

Samlar styrka

På måndag ska jag ta itu med min ohållbara situation. Ringa och säga att jag vill jobba men inte så mycketoch inte under de här förhållandena. För jag tycker om det jag gör men delar av jobbet har utvecklats till någt jag inte vill. Inser att det kan bli "krig" men jag är beredd och har stöd i ryggen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

lycka till! jag håller tummarna. måndagar kan vara jobbiga dagar...

Anonym sa...

tack, ja han är verkligen snäll den killen. =) är ju lite lättare att leva livet ut med någon som är så, istället för någon man bråkar med jämt och ständigt. =)

skönt att det börjar hända grejer. hur tog dem det? får du förståelse eller sura miner?