Om mig

Mitt foto
Stolt laktoovo-vegetarian, fantasy-nörd och högkänslig hårdrockare. Högaktar Legend of Zelda och tror att fin- och fulkultur är en myt, det finns bara kultur.

fredag, februari 23, 2007

En gåta för vetenskapen

Varför ska allting kul hända samma satans helg? Från att ha varit en lugn helg med lunchdejt och besök på söndag har jag fått erbjudanden om bio, spelning, klubb+ ovannämnda. Har sagt nej till bion, övriga grejer funderar jag på. Måste fatta beslut ikväll. Bara att erkänna jag är en tunnis. Utgång skulle ju iofs öka möjligheten att träffa någon intressant och därmed stilla min längtan efter någon. Men å andra sidan brukar mina kvällar bara sluta i grubbel över om det är jag är för kräsen eller om det är grabbarna som är för tråkiga. Nåja, jag är nöjd med att ha hittat en trevlig kille att dejta. Vi får se hur det går med det.

1 kommentar:

Anonym sa...

en date? vad spännande! =) har inte hängt med så mycket i din blogg som jag har velat, men ska försöka ändra det nu. ta mig lite datortid. =) ikväll har jag pysslat lite med en ny blogg! skutta in å ta en kik:
http://vampireslave.bloggagratis.se
kram