Om mig

Mitt foto
Stolt laktoovo-vegetarian, fantasy-nörd och högkänslig hårdrockare. Högaktar Legend of Zelda och tror att fin- och fulkultur är en myt, det finns bara kultur.

fredag, februari 14, 2014

Alla (Hårdrocks)hjärtans dag

Den här veckan har varit tung. Det har varit trött och flipperspel i den Crimsonska skallen. När min vän Icka, frågade mig varför så svarade jag "Pms, gråväder och slutet av en jobbig period på jobbet". Hennes kommentar "Det kan ju ge vem som helst flipperspel i skallen". Nu känns det iallafall som att ljusare tider är på väg och jag ska släppa saker och sluta älta.

Nåväl, 14:e februari, min yngsta kusins födelsedag (hon heter dock inte ens Valentina i andranamn) och dags för bloggens äldsta traditon. Hammerfall med "Hearts on fire" upplagd för att som älskar hårdrock och speciellt till alla singlar.

 

Nästa inlägg kommer jag att göra en halvtidssummering av mitt bästa år-utmaningen i februari.

Inga kommentarer: