Om mig

Mitt foto
Stolt laktoovo-vegetarian, fantasy-nörd och högkänslig hårdrockare. Högaktar Legend of Zelda och tror att fin- och fulkultur är en myt, det finns bara kultur.

lördag, september 29, 2012

Äntligen kängor:)

Det finns en stor fördel att vara hårdrockare-du behöver inte kompromissa mellan stil och komfort när höstslasket och vintersnön kommer. Idag investerade jag i nya kängor med mottot "Inga sabla blixtlås!" efter att bytt blixtlås i mina gamla vinterstövlar två gånger. Dessutom kände jag för att ta ut svängarna-så det blev ett par svartvita Dr Martens-kängor. "Splatter" heter de. Känns väldigt skönt att få gå i kängor igen (det är något jag ser fram emot när hösten kommer) och dessutom är de lika snygga till klänning som till ett par jeans. Jag är ingen skofetischist, men idag ska jag försöka motstå frestelsen att sova i mina nya kängor.

*Bild från nilson

Inga kommentarer: