Om mig

Mitt foto
Stolt laktoovo-vegetarian, fantasy-nörd och högkänslig hårdrockare. Högaktar Legend of Zelda och tror att fin- och fulkultur är en myt, det finns bara kultur.

söndag, juni 24, 2012

Sommar-social

Jag har varit sociala Sickan denna vecka. Har träffat Tatuerings-modern och mumsat galetter, varit på kusinträff (vi var 4 av 6 kussar samlade och bestämde att vi ska ta med hela gänget på Gröna Lund. Jag kommer att följa med för sällskapet men kommer nog inte att åka något). Har också brutit eremitlivet så på midsommardagen bjöd jag hem Do och Lady Glatem på middag. Deras sällskap är alltid skönt-och jag fick en sporre att bjuda in folk oftare. Som avslutning träffades jag och Icka-det var länge sedan. Vi hängde på Centralen medan hon väntade på tåget.

Idag hurrar vi för Emppu Vourinen i Nightwish som fyller 34 år idag. Bloggen firar med en sång som passar både det och alla härliga vänner jag har träffat i veckan. "Mighty wings" med Brother Firetribe, Emppus andra band.



*Bild från Nightwish.com

Inga kommentarer: