Om mig

Mitt foto
Stolt laktoovo-vegetarian, fantasy-nörd och högkänslig hårdrockare. Högaktar Legend of Zelda och tror att fin- och fulkultur är en myt, det finns bara kultur.

måndag, september 19, 2011

So tired...

Måndagstrött som tusan idag. Det är mycket på alla håll och kanter nu och det har satt sig i kroppen och på själen. Dock är flera av sakerna positiva och andra kommer att leda positiva saker när det är färdigt. Idag jagade jag iaf måndagsbluesen på flykten med att laga mat till Theatre of Tragedys "Aegis" och genom att läsa tracklisten till Nightwish kommande skiva "Imaginaerum" på Metal from Finland. Det ska bli så spännande.

Som sagt, är trött. Just nu är det lite "kött och potatis" som Hagbard brukar uttrycka det när saker är habila men ospännande. Ironiskt nog får jag en hel del gjort, men jag är inte direkt kreativ. Positivt är ju att höstvädret inbjuder till vila. Hoppas på att få sova gott i natt, annars kan ni ju säga hej om ni ser en metaltjej som går och nynnar den här på stadens gator

Inga kommentarer: