Om mig

Mitt foto
Stolt laktoovo-vegetarian, fantasy-nörd och högkänslig hårdrockare. Högaktar Legend of Zelda och tror att fin- och fulkultur är en myt, det finns bara kultur.

tisdag, juni 15, 2010

They killed Kenny?

Jag kunde inte hålla mig från den usla rubriken men H.E.A.T byter sångare. Tydligen har Kenny problem med rösten samt planer på att bo i England ochoch de skiljs som bröder. Därmed så kan jag säga att jag tappade en hel del av lusten för att gå på H.E.A.T på Gröna Lund i sommar, eftersom jag tycker Kenny var en stor del av styrkan med bandet, som jag sett två gånger (första gången spökade Kennys hjärtproblem så jag var nästan rädd att han skulle dö) men aldrig haft som syftet att se dem. Jag önskar iaf Kenny och bandet lycka till.

3 kommentarer:

Chief Rebel Angel sa...

Lite oväntat, faktiskt, Kenny stod väl för stora delar av karaktären i bandets sound.

Snygg ny bakgrund, btw!

Anonym sa...

Jag tror inte H.E.A.T står och faller med Kenny. Han var viktig för de två första plattorna men glöm aldrig att de andra 5 är ruggigt skickliga musiker (och faktiskt även sångare) och enda problemet blir nog att de är så kräsna att det kan ta tid att hitta någon av yppersta världsklass.

Anonym sa...

Kenny har INTE röst problem ,han sjunger på som aldrig förr