Om mig

Mitt foto
Stolt laktoovo-vegetarian, fantasy-nörd och högkänslig hårdrockare. Högaktar Legend of Zelda och tror att fin- och fulkultur är en myt, det finns bara kultur.

torsdag, maj 06, 2010

Dio min Dio

Fick idag veta att Heaven&Hell ställer in alla sina spelningar i Europa i sommar, även Sonisphere. Detta eftersom Ronnie James Dio blivit sämre de senaste dagarna. Jag håller självklart tummarna för hans tillfrisknande, och känner som Grimgoth skriver "Bara du överlever och inte dör nu" Jag sänder positiva energier och Dios håll och skickar samtidigt några åt Bret Michaels (Poison) håll, eftersom han återhämtar sig från en hjärnblödning.


3 kommentarer:

Morrica sa...

Jag tänkte skicka egna vibbar, men jag tror att om jag skickar mina tillsammans med dina blir summan större än delarna, tror du inte?

Grimgoth sa...

Se där ja, tackar för länken och nu som sagt håller vi tummarna för dessa idoler samt ikoner.

Chief Rebel Angel sa...

Jag är - helt uppriktigt - ganska bedrövad över det där med Dio. Trodde vid första anblicken att det inte skulle vara så farligt, men hela helgen har gått i orons tecken. Och i Dio's tecken.

Hoppas hoppas hoppas att han tillfrisknar så att han kan stå på scen igen...