Om mig

Mitt foto
Stolt laktoovo-vegetarian, fantasy-nörd och högkänslig hårdrockare. Högaktar Legend of Zelda och tror att fin- och fulkultur är en myt, det finns bara kultur.

måndag, mars 15, 2010

När jag fick för gammal ost

Har varit på yoga idag-ett lustigt yogapass för första hälften gick åt skogen-tankarna fladdrade och for så jag höll på att bli tossig men sedan gick vissa svåra övningar bra. SKa fundera på om jag kommer gå på yogan nästa vecka-det är grymt skönt men å ena sidan kan jag känna ett behov av lite tuffare motion. Vi får se-mer träning denna vecka blir det iallafall.

Hade tur i oturen idag-gick ner till Coop för att klaga på att osten jag köpte visade sig vara möglig (äckligt). Det visade sig att Coops policy är att betala tillbaka dubbelt när färskvaror visar sig vara mögliga. Hur mycket färskvara det nu är när en ost har bäst-före-datum i november kan vi diskutera men jag tänker inte tala om hur dem ska sköta sitt jobb;)

Dagens måndags-metal anknyter till att jag ska ge min lägenhet en välbehövlig vårstädning imorgon. "I rule the ruins" med Doro.

1 kommentar:

Din vän sa...

Vad går du på för yoga? Själv går jag på Ashtanga yoga.