Om mig

Mitt foto
Stolt laktoovo-vegetarian, fantasy-nörd och högkänslig hårdrockare. Högaktar Legend of Zelda och tror att fin- och fulkultur är en myt, det finns bara kultur.

måndag, februari 15, 2010

Måndag

Som helhet mår jag bättre. Hade lite praktiskt tråkpyssel att göra som nu är gjort. Jätteskönt. Avskyr att ha trådar hängande i luften. Gick som vanligt på yogan men tappade rytmen lite (pga trängseln) fast det gick bättre rent fysiskt. Känner mig skönt avslappnad så det var värt det.

Snabbt tips-t.o.m onsdag finns Europes "Almost Unplugged" på SVT Play.

Jag är inne i en massivt finskt period just nu vad gäller musik. Det jag lyssnar mest på är Northern Kings och Sonata Arctica. Ser ingen anledning att ändra på detta så det blir Northern Kings-"Sledgehammer" Ska återkomma med lite mer om varför jag gillar Northern Kings i ett framtida inlägg.

Inga kommentarer: