Om mig

Mitt foto
Stolt laktoovo-vegetarian, fantasy-nörd och högkänslig hårdrockare. Högaktar Legend of Zelda och tror att fin- och fulkultur är en myt, det finns bara kultur.

onsdag, februari 03, 2010

En ganska rockig onsdag

Arbetsdag. En effektiv sådan. Mindre effektiv när jag kom hem trots att jag sov gott inatt. Läste min senaste "Sweden Rock Magazine". En del intressanta artiklar, bl.a. om W.A.S.P och vad som egentligen hände. De har en kul tävling också. En privat spelning med Sabaton-komplett med efterfest. Hade gärna varit med om inte tävlingen krävt att du bor i eget hus-kan ni höra mina grannar dra en lättnadens suck?

Boken jag vann kom idag-"The 100 best and absolute greatest heavy metal albums in the world. ever" Ska bli kul att bläddra igenom den. Dock värmer det mitt hårdrockshjärta att både "Legacy of kings" och "Once" två personliga favoriter fått plats där. Ska bli intressant att läsa vad boken har att säga om varje album-och passa på att njuta av alla läckra omslag.

2 kommentarer:

Chief Rebel Angel sa...

Klart "läsvärd" bok, som i alla fall ger upphov till rätt mycket diskussion.

Slit den med hälsenan! :)

ztizze sa...

En mustig recension på boken skulle göra oss gott ;)