Om mig

Mitt foto
Stolt laktoovo-vegetarian, fantasy-nörd och högkänslig hårdrockare. Högaktar Legend of Zelda och tror att fin- och fulkultur är en myt, det finns bara kultur.

måndag, november 30, 2009

Vintrig måndag

Har inte så mycket att skriva idag-mer än att jag har lyssnat på julskivorna för första gången på säsongen. Mysigt. Kan säga att min favorit är "The fairytale of New York" den har en skön liten svärta mitt i julglittret. Planerar också för en lista på bra vintermusik som inte är julig

Fick också ett snyggt linne jag köpt på Tradera och den satt som en smäck. Jätteskön-ska dessutom hämta ut en skål. Tradera kan vara ett frestelsernas berg men jag jobbar på att tygla mig. Dock är det ett alternativ jag alltid kommer kolla i framtiden-för man kan fynda.

Det är Anders idag och vad passar då bättre än ett trumsolo av Anders Johansson i Hammerfall

3 kommentarer:

carra sa...

Jag älskar "Fairytale of New York" - en underbar kontrast till alla smörochglitterindränkta julsånger såhär års!
Kram,
Carra

Gbgmamman sa...

Den där listan väntar jag med spänning på. Julstökade i lördags men ville inte ha på julmusik så det blev klassiskt istället. Min dotter kom ut o tittade på mig med förvåning. Men det var riktigt mysigt! Kram!

Anonym sa...

Vita ben köper jag, inte såna hudfärgade som finns i vanliga affärer. Gå in i en djuraffär och kolla ben så förstår du vilka jag menar. :D // BigMama