Om mig

Mitt foto
Stolt laktoovo-vegetarian, fantasy-nörd och högkänslig hårdrockare. Högaktar Legend of Zelda och tror att fin- och fulkultur är en myt, det finns bara kultur.

måndag, september 07, 2009

Bröllop och återhämtning

I lördags var det bröllop. Ravenlords halvsyster gifte sig och det var ett mysigt och avspänt bröllop på en gammal raggarklubb i min hemkommun (mitt ute på bondvischan enligt Ravenlord). De charmiga och trevliga bröllopsgästerma fick t.o.m uppleva den sällsynta synen att se mig och Ravenlord dansa-egentligen inte min grej men så gulligt att han bjöd upp.Som helhet lyckat och extra roligt att träffa Ravenlords släkt.

Idag jobbade jag för sista gången på fem dagar-de dagarna kommer att bli välbehövlig återhämtning. Har varit, inte deprimerad, men lite nedstämd senaste veckan så jag tror att vila och lugn kommer lyfta upp mig igen.

Veckans måndagsmetal blir från Europes kommande platta "Last look at Eden" som jag förövrigt kommer investera i. Låten heter "New love in town" och är skriven om Joey Tempests son.

2 kommentarer:

Gbgmamman sa...

Vila upp dig o ladda batterierna nu! Kramar!

Prettomorsan sa...

Mmm... lingon och apelsin. Låter inte helt fel det heller!
Tror dock jag kommer tycka bäst om den vanliga glöggen, det är alltid min favorit. :)