Om mig

Mitt foto
Stolt laktoovo-vegetarian, fantasy-nörd och högkänslig hårdrockare. Högaktar Legend of Zelda och tror att fin- och fulkultur är en myt, det finns bara kultur.

måndag, juni 08, 2009

She bites the bullet

Trött. Känns som min själ redan tagit semester. Men det är tre arbetspass kvar som ska betas av. Idag var det dessutom årsmöte i min bostadsrättsförening. Mindre stelt än jag trodde men känner att nu behöver jag ha ledigt och vara lite sensuell och lustfylld-hänga in plikten i garderoben ett tag.

Fick min första lyckokaka på årsmötet (vi håller det på kinarestaurang) och det stod "You should be able to undertake and complete anything". Ska sätta upp lappen på kylen.

Veckans måndags-metal blir ett band som förtjänar lite upprättelse. Nämnde de knappt när de spelade med Sabaton och Hammerfall på Hovet. Bullet med låten "Bite the bullet". Vet inte om kameramannen sov eller var sliten efter hårt festande med H*n missade den snygga grejen Bullet gör på slutet när de håller upp gitarr och bas-och det står just "Bite the bullet". Låten som passar mig nu.

1 kommentar:

Frida M sa...

Hoppas dina sista tre arbetspass före semestern går riktigt fort och smärtfritt :)