Om mig

Mitt foto
Stolt laktoovo-vegetarian, fantasy-nörd och högkänslig hårdrockare. Högaktar Legend of Zelda och tror att fin- och fulkultur är en myt, det finns bara kultur.

söndag, april 19, 2009

Sweet 16 my ass

Vecka 16 har på intet sätt varit min vecka. Inte nog med att mormor åkte in på sjukhus, en kompis på annan ort blev påkörd av en buss (han är okej) och dessutom mensvärk. Känner att jag lägger ner den här veckan nu.

Tack till alla för omtanken om mig i bloggen-kan glädja er med att mormor mår väl efter omständigheterna. Ingen förlamning och såväl närminne som personlighet är intakta. Jag är realist och vågar inte ropa hej helt ännu men det går åt helt rätt håll.

5 kommentarer:

Heyli sa...

va skönt att höra att det går åt rätt håll i alla fall!

CC sa...

Vad bra att det verkar ok!

off topic: se Maiden filmen Flight 666!!! går på bio endast denna vecka.

Gbgmamman sa...

Härligt att höra om din mormor. Hoppas vecka 17 blir bättre! :D

vampireslave sa...

massa kramar och tankar. förstår att du inte vill ta ut något i förskott, men lev i sekunden för tillfället. är hon glad och mår bra, då är det så. kriser blir ibland lättare att hantera på det viset... för mig i alla fall, men där är vi ju alla olika förstås... =) hoppas du får en bättre vecka från och med idag i alla fall! kram

Frida M sa...

Skönt att höra!