Om mig

Mitt foto
Stolt laktoovo-vegetarian, fantasy-nörd och högkänslig hårdrockare. Högaktar Legend of Zelda och tror att fin- och fulkultur är en myt, det finns bara kultur.

onsdag, april 29, 2009

Fire and flight

Igår var det brandutbildning för min del. Mycket intressant och för mig så tog jag död på en gammal barndomsrädsla-var livrädd för eld och att det skulle börja brinna som liten, tyckte t.o.m att det var obehagligt att tända tändstickor. Igår gick jag mot en brinnande gasolbädd med en kolsyresläckare-och lyckades.

Idag var det uppföljning på hälsokontrollen-alla värden var bra fysiskt. Jag har dock fått kvitto på att jag är sliten-mina ångestnivåer är lite höga. Ska lösa detta och fundera på hur jag kan må bättre. Har ett fantastiskt stöd och bollplank i min pappa som alltid är klok-samt i min förstående vänkrets. Hoppas hitta lösningen-för jag har den inte idag.

Inga kommentarer: