Om mig

Mitt foto
Stolt laktoovo-vegetarian, fantasy-nörd och högkänslig hårdrockare. Högaktar Legend of Zelda och tror att fin- och fulkultur är en myt, det finns bara kultur.

måndag, mars 09, 2009

Metal-romantik

Jag har jobbat hela helgen och för resten av världens rockers har det inte varit så lätt heller-inte nog med att Metallica ställer in. 100-tals Iron Maiden-fans har stormat scenen i Sydamerika. Ravenlord var på Metallicas konsert och jag fick världens finaste sms. "Nu spelas Nothing else matters. Älskar dig" Det, kära läsare, är metal-romantik!

Jag lider med alla Metallica-fans, så jag tillägnar er "Sad but true"

5 kommentarer:

Wånkan sa...

Ja man trodde verkligen att det var ett dåligt skämt när de klev på scenen och sa att konsertet blir inställt!

Anonym sa...

nä gamla kylskåp är ju inge roligare, du gjorde helt rätt i att köpa ett nytt :)

tycker synd om alla som skulle se metallica, hade ju själv tänkt fara, men som vanligt så blev det inget av, och tur va väl det!

Anonym sa...

tack för tipsen, ska absolut prova! redan skickat iväg pojkvännen till affärn :)

Gbgmamman sa...

Romantik i luften!:D

Anonym sa...

Va, har maiden-scenen stormats? Det har jag missat helt. Fy fan vad surt för metallica-fansen. Jag kan verkligen förstå hur besviken man blir. Hoppas Metallica ordnar konsert här väldigt snart igen. Jag är också lite sugen på att gå....