Om mig

Mitt foto
Stolt laktoovo-vegetarian, fantasy-nörd och högkänslig hårdrockare. Högaktar Legend of Zelda och tror att fin- och fulkultur är en myt, det finns bara kultur.

torsdag, mars 12, 2009

Sleepwalker

Fick försumbart lite nattsömn inatt eftersom jag har en busig katt som ska in i garderoben. Trots detta tog jag mig i kragen och kom upp och iväg till jobbet. Naturligtvis väljer Ozzy natten innan jag ska upp tidigt för att vara mars-yster. Har gosat lite xtra med honom ikväll för att han ska slappna av och inte känna sig försummad.

Är riktigt nöjd med mig själv. Fick arbeta själv på jobbet, vilket jag inte brukar. Gjorde dock enligt mig själv ett riktigt bra jobb.
Mest ser jag fram emot att jag får sova inatt-och behöver inte gå upp förrän 2 timmar senare.

4 kommentarer:

Anonym sa...

tack, jo det är helt underbart faktiskt :) känns jobbigt att man snart ska flytta ifrån det till ett vanligt fyrkantigt sovrum med högt till tak.. men man vänjer sig väl :p

Anonym sa...

jojag höll också på heat men också på malena! inte ofta nån man själv håller på vinner, särskilt inte när man inte röstar själv :p

Hannele på Hisingen sa...

dessa morgonpigga katter var jobbiga ;)

Anonym sa...

ja hur går det med katterna nu i mars? Är det något high life?