Om mig

Mitt foto
Stolt laktoovo-vegetarian, fantasy-nörd och högkänslig hårdrockare. Högaktar Legend of Zelda och tror att fin- och fulkultur är en myt, det finns bara kultur.

onsdag, januari 28, 2009

Vardag

Jag känner hur jag långsamt börjar få mer och mer energi igen efter att ha varit nere i en svacka. Jag har börjat ta itu med projektet att få ordning på lägenheten och även om det kommer ta tid så känns det som jag är på gång. Det hjälper också att jag kommer få nya arbetstider som kommer ge mig mer tid på kvällarna och göra mig piggare. Har jobbat efter de redan idag och känner mig imkt piggare när jag kom hem. Hade energi att sätta igång med saker och det kändes mycket gott i själen. Just nu väntar "The Tudors", "Ocean dreams"-rökelse och te innan jag lägger mig.

Gjorde ett fe-test idag. Gillade bilden av min lilla fe med spindel-klänning och blå vingar.


Your fairy is called Gossamer Moonwand
She is the moon goddess's messenger.
She lives in spiderwebbed wonderlands and insect grottos.
She is only seen when the seer holds a four-leafed clover.
She wears tiny black spiders on her dresses. She has beautiful blue butterfly wings.

2 kommentarer:

Frida M sa...

Water reedfly blev mitt fairy name :)

Gbgmamman sa...

Vet inte vad som hände med mitt inlägg som jag skrev alldelens nyss, men det försvann. mitt namn blev: Bramble Rainbowweb. Kram!