Om mig

Mitt foto
Stolt laktoovo-vegetarian, fantasy-nörd och högkänslig hårdrockare. Högaktar Legend of Zelda och tror att fin- och fulkultur är en myt, det finns bara kultur.

måndag, september 08, 2008

Use the force, Crimson!

I helgen lämnade jag stockholm för att resa till Örnsköldsvik med några kompisar för att kolla på en utställning med rekvisita, kostymer och modeller från Star Wars. Har bl.a. sett Darth Vader-dräkten och den berömda guldbikinin så många grabbar fantiserat om. Min höjdpunkt var dock att få se Amidalas klänningar. Tycker är så vackra och att nu få se detaljer som inte ens syntes på filmerna var mumma. Bilresorna dit och hem var dessutom mycket trevliga historier, med Sune och powermetal som sällskap. Jag bekänner-min hatkärlek till Rhapsody har omvandlats till kärlek.

Idag blev en lång dag. Först ett vanligt pass på mitt jobb 1 och sedan introduktion 1 på jobb nummer 2. Det kan bli givande och bra men det är mycket att lära.
Veckans måndagsmetal blir Rhapsody-"Knightrider of doom". Låten som fick mig att kapitulera

1 kommentar:

Anonym sa...

Det låter bra att det verkar bra på jobb nummer 2, men känns som jag kommer få lite tid att höra av dig :(