Om mig

Mitt foto
Stolt laktoovo-vegetarian, fantasy-nörd och högkänslig hårdrockare. Högaktar Legend of Zelda och tror att fin- och fulkultur är en myt, det finns bara kultur.

torsdag, juni 12, 2008

Rörigt...

..är det i huvudet just nu. Det finns dock ljusglimtar i detta. Bara ett arbetspass kvar och sen blir det släktfest. Det ska bli befriande att se en ny miljö och träffa lite folk. Behöver bryta lunken. Med lite tur så blir allting bättre. Min utsugna känsla beror nog på att jag jobbat två dygn med en av dem kollegor jag har svårast för. Hon ser allting i grått och negativ och bara bolmar ut negativ energi. Jag blir så frustrerad och får god lust att hoppa upp på bordet oc hförst sjunga "I've got life" och sedan besjunga allt som är vackert i livet. Som extra lök på laxen glömde jag mp3:n imorse. Kul som en rotfyllning

1 kommentar:

Gbgmamman sa...

Usch, stackare. Det är jobbigt med folk som bara "suger" energi ifrån en. Det tar ett tag att bygga upp det igen. Men du får se till att göra det nu med släkten o allt! Ha det gôrbra!