Om mig

Mitt foto
Stolt laktoovo-vegetarian, fantasy-nörd och högkänslig hårdrockare. Högaktar Legend of Zelda och tror att fin- och fulkultur är en myt, det finns bara kultur.

onsdag, juni 25, 2008

Calming

Dage började med sömnlöshet och busiga katter. Kände klara symptom på att stressen var på väg över mig så nu har jag avbokat allting och tar några dagar för att vila upp mig. Den här gången drog jag i bromsen i tid.

Dessutom har mina nära och kära varit mer förstående än jag trodde och dagen har bjudit på givande samtal.

2 kommentarer:

Gbgmamman sa...

Bra gjort! Det är inte alltid lätt att känna sig själv såpass att man drar bromsen i tid, men du verkar ha lyckats, så Grattis till dig! :) Är tvungen att göra det också emellanåt, man lär känna sig själv med tiden ;Pn

Wånkan sa...

Broms är bra!

Jasså katterna är busiga = ) Min där hemma har en skadad svans... hoppas hon inte behöver bli Devona svanslös...