Om mig

Mitt foto
Stolt laktoovo-vegetarian, fantasy-nörd och högkänslig hårdrockare. Högaktar Legend of Zelda och tror att fin- och fulkultur är en myt, det finns bara kultur.

tisdag, februari 05, 2008

Men vad i...

Här känner man sig lite bättre, och vad händer? Man får ont i halsen. Piss och pest och senapsgas...

Idag är det fettisdagen men det ger jag blanka tusan i eftersom semlan inte är värd sitt pointsvärde enligt mig. För er som vill ha något stort och smaskigt så bjuder jag på en Danzig-video istället. Hubba-hubba!


2 kommentarer:

Anonym sa...

danzig... brrr!! ..nej vi har ingen bra relation inte... har en kompis som, så fort han vill irritera mig lite eller retas, väser "danzig!!" i örat på mig. och då uppnår han resultat omedelbums. =)

semlor är ju det godaste som finns! har ätit två idag och en igår! mums! (och jag har ju skaffat mig den bästa ursäkten oxå, skyller hälften på krypet!)

Wånkan sa...

Föredrar danzig före semlor = )

Har aldrig förstått det här med semlor.... grädde är inge gott, mandelmassa är absolut inge gott å då är det inte så mkt kvar.... det enda egentligen jag kan säga att jag gillar med semlor är florsockret *S*