Om mig

Mitt foto
Stolt laktoovo-vegetarian, fantasy-nörd och högkänslig hårdrockare. Högaktar Legend of Zelda och tror att fin- och fulkultur är en myt, det finns bara kultur.

lördag, september 08, 2007

Det är möjligt...

...att jag upplevde den perfekta fredagskvällen igår. Jag åt den godaste japanska mat jag någonsin ätit på Kyoko i mycket spirituellt sällskap. Dit kommer jag återvända, både til lsällskapet och restaurangen.

Och så var det tjejsnack V.36. Mycket skojiga frågor:)

I bakgrunden


Vad har du för startsida när du öppnar Internet, och varför just den?

Helgon. Bästa communitiet på webben.
Vad har du för skrivbordsbakgrund i din dator, och varför just den?
Jag har ett program som heter Webshots, där jag laddar ner bilder gratis och så slumpas det upp. Där har jag saker som får mig att må bra, allt från gerberor till Nightwish. Det är så kul att variera sig.

Vad har du för bakgrundsbild i din mobil, varför just den? Om du inte har sån mobil, vad skulle du vilja ha, varför?

Har en bild på Oscar i Hammerfall som min kompis tog på Grönan och skickade till mig. har den för att den påminner o men rolig kväll (och Oscar är inte så pjåkig att titta på)

Vad ser du om du tittar ut genom närmaste fönster?
Jag ser ut över skogen och ett industri-område. Ibland åker ett pendeltåg förbi.

Vad hör du för ljud i bakgrunden?
Min surrande dator.

3 kommentarer:

Det Mörka Hotet sa...

Kul att du hade en så'n bra kväll ute på restaurang med god mat och trevligt sällskap!

Surrande datorer kan låta mer än vad man tror, vår dator låter faktiskt väldigt högt vilket man inser när den stängts av...


DMH/Samuel

Anonym sa...

ja verkligen. jag undrar lite, hur kan man göra rå-bra musik på en/några skivor och sedan totalt misslyckas på andra? det begriper jag inte. okej om band vill prova något nytt, hur ska man annars utvecklas? men de har väl lite koll på i alla fall vad fansen gillar hos dem. dumt å lägga ned ett vinnande koncept. om det ändå sker får de fan skylla sig själva. nej jag är inte arg! =)
vad händer annars då? hur mår du?

Anonym sa...

okej, ja ibland upplevs en sak om dagen som alldeles för mycket, ibland upplevs det som en nödvändighet för att komma någonstans. jag föredrar att ha något inplanerat tidigt = komma upp med klockan, för att sedan vara ledig senare på eftermiddagen/kvällen. då lyckas jag nog fånga mest lugn.. men där är vi alla olika. man har sin egen melodi. =)